برکه

کوچک اما زلال

برکه

کوچک اما زلال

داستان, کوتاه نوشت؛ عکس نوشت و...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

کمک به یک مادر نگران!

دوشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۴۲ ب.ظ
ـــ الو خانم صفری الوووو خودتونید؟افزودن تصویر از طریق آدرس
ـــ سلام علیکم؛ اتّحادی هستم خانم صفری جون! مزاحم همیشگی! خوبین الحمدلله؟

ـــ سلام خانم اتّحادی؛ شکر خدا به دعای شما خوبم متشکرم! شما خوبین که الحمدلله؟ خانواده محترم و دخترگلتون چطورن؟

ـــ الحمدلله، ممنون، زیر سایه خدا همه خوبیم! اتفاقاً مزاحمتون شدم راجع به یه موضوعی باهاتون مشورت کنم؛ درباره دخترم الهه

  ـــ خیره ان شاءالله بفرمایید درخدمتم.

ـــ راستش خانم صفری جون امسال ماه رمضون یه کمی واسه دخترم نگرانم؛ شبها گاهی که بهش فکر می کنم خواب از سرم می پره


df


از طرفی چون روزه اولیه خودش شوق و ذوق زیادی برای روزه گرفتن داره؛از طرف دیگه من میترسم طاقت 17 ساعت گرسنگی رو نداشته باشه و کم بیاره؛
میترسم آب بدنش کم بشه؛ گرمازده بشه؛ براش خطرناک باشه
میخواستم بدونم از نظر شرعی روزه گرفتن بر این بچه های ضعیف 9 ساله مون هم واجبه یا نه؟
به نظرتون من چیکار میتونم بکنم که هم واسه سلامتیش دلواپس نباشم و هم کاری کنم که خاطره ی خوبی از اولین ماه رمضونش داشته باشه؟
راستی اگه یه وقت چند روز اولو روزه گرفت و بعد نخواست بگیره چه کنم؟
وای خدای من خیلی نگرانم، میشه شما کمکم کنید؟

نظرات  (۱)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی